Monday, October 5, 2015

Peluru berpandu pintar Rusia dan bom menggunakan untuk mengambil ISIS di Syria (GAMBAR - VIDEO) . . .



SEMASA - Melihat sendiri 'bom pintar' Rusia yang digunakan di Syria terhadap ISIS. Rusia telah mengambil kemudahan Negara Islam (IS) di seluruh Syria dengan senjata ketepatan yang tinggi, sehingga memungkinkan untuk mengelakkan korban awam. RT Murad Gazdiev, tertanam di pangkalan udara tentera Rusia di Latakia, mengambil melihat peluru berpandu laser berpandukan moden digunakan oleh juruterbang Rusia.

First-hand look at Russian 'smart bombs' 
used in Syria against ISIS . . .

Russia has been taking out Islamic State facilities across Syria with high precision weapons, making it possible to avoid civilian casualties. RT's Murad Gazdiev, embedded at the Russian military airbase in Latakia, takes a look at the modern laser-guided missiles used by Russian pilots.

Peluru berpandu pintar Rusia dan bom menggunakan 
untuk musnah ISIS di Syria (GAMBAR) . . .


Russian servicemen attach a Kh-25L high-precision missile to a Su-24 aircraft at the Khmeimim airbase in Syria (Anggota perkhidmatan Federation melampirkan Kh-25L peluru berpandu tinggi ketepatan untuk pesawat Su-24 di pangkalan udara Khmeimim di Syria) © Dmitriy Vinogradov/RIA Novosti

Inventori persenjataan pintar Rusia digunakan di Syria merupakan pilihan bom masa terbukti dan peluru berpandu dilengkapi dengan bimbingan system ‘state-of-the-art’. Senjata Precision digunakan dari tanah tinggi untuk mengecualikan pertemuan dengan sistem pertahanan udara mudah alih.

Bom ketepatan Federation menggunakan sistem navigasi GLONASS untuk rumah di atas sasaran, manakala peluru berpandu adalah expertly dipandu oleh pengendali sistem senjata.

Senjata dipercayai dalam serangan op yang dijalankan di Syria bom KAB berpandu, yang mempunyai 2 varian: KAB-250 dan KAB-500.

Smart missiles and bombs Russia uses to take out ISIS in Syria (PHOTOS) . . .

Russia’s smart weapon inventory used in Syria is a choice of time-proven bombs and missiles equipped with state-of-the-art system guidance. Precision weapons are used from high altitudes to exclude encounters with portable air-defense systems.

Russian precision bombs use the GLONASS navigation system to home in on targets, while missiles are expertly guided by the weapon system operator.

A trusty weapon in the surgical strikes being carried out in Syria is the KAB guided bomb, which has two variants: KAB-250 and KAB-500.


Bom berpandu KAB-250 telah dibangunkan pada tahun 2000 khusus untuk jet pejuang 5G PAK-FA, di mana ia dipasang di dalam ruang, yang menjelaskan bentuk berbentuk telur yang tersendiri.

The KAB-250 guided bomb was developed in the 2000s specifically for the 5G PAK-FA fighter jet, where it is mounted in inside bays, which explains its distinctive egg-shaped form.


Bom itu juga boleh digunakan oleh yang lain moden jet pejuang Rusia, seperti Sukhoi Su-34 pengebom, yang turun senjata-senjata ini ke atas sasaran Negara Islam (IS) di Syria dari ketinggian 5,000 meter.

The bomb can also be used by other modern Russian fighter jets, such as the Sukhoi Su-34 bomber, which drops these weapons on Islamic State targets in Syria from an altitude of 5,000 meters.



Peluru berpandu-laser  di Syria berbeza dari segi kuasa peluru dan dilaporkan laser berpandukan versi Kh-25L dan Kh-29L.

Sukhoi Su-24 dan Su-25 pejuang darat sokongan juga menggunakan bom udara bukan berpandu. Sistem mensasarkan canggih membolehkan juruterbang untuk kilang bom dengan ketepatan yang boleh membawa maut.

Pusat arahan Negara Islam (IS) adalah kubu bertingkat bawah tanah yang diperbuat daripada konkrit bertetulang, jadi ia mengambil Betab-500 bom udara pemusnah kubu khas untuk mengetuk mereka keluar. Setelah konkrit menindik Betab-500 dipercepatkan dengan rehat jet booster di dalam dan meletup, apa-apa pemasangan bawah tanah musnah sama sekali.

Laser-guided missiles in Syria differ in ammunition power and are reportedly laser guided versions of the Kh-25L and Kh-29L.

Sukhoi Su-24 and Su-25 ground-support fighters also use non-guided air bombs. A sophisticated targeting system allows pilots to plant bombs with lethal accuracy.

Islamic State command centers are multilevel underground bunkers made of reinforced concrete, so it takes a special bunker-busting BETAB-500 air bomb to knock them out. Once a concrete-piercing BETAB-500 accelerated by its jet booster breaks in and explodes, any underground installation is completely destroyed.


Pemecahan perobohan OFAB-250 bom udara juga telah ditemui di bawah sayap jet pejuang Sukhoi di pangkalan udara Khmeimim itu. Peluru ini digunakan untuk menghapuskan sasaran yang tidak dilindungi, kem latihan pengganas itu dan senjata depot.

Fragmentation demolition OFAB-250 air bombs have also been spotted under the wings of Sukhoi fighter jets at the Khmeimim airbase. These munitions are used to eliminate unprotected targets, such terrorist training camps and arms depots.


READ MORE: http://on.rt.com/6t3y


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...